Slik økte Nordvik signerte oppdrag med 45% på kun fem måneder


Nordvik har lenge vært en raskt voksende eiendomsmeglerkjede, men for å ta en enda større del av markedet trengte de en reell differensiator i markedet som kunne hjelpe dem å vinne flere oppdrag og kapre markedsandeler. Med lanseringen av Nordvik Megler har de gjort nettopp det. 

Et dypdykk i hvordan produktutvikling kan skape reelle fordeler

Du får konkrete takeaways til hvordan din organisasjon kan øke salget gjennom strategisk digital produktutvikling, og verdifull innsikt i hvordan du kan identifisere skjulte strategiske muligheter.

Morgenarrangementet er en gjennomgang av hvordan Nordvik avdekket sitt strategiske behov, implementerte sin helt nye digitale tjeneste og hvordan dette har gitt dem en solid konkurransefordel og økte markedsandeler.

Smak på Oslos nyeste tilskudd på mathimmelen

Vi byr på mat fra Oslos kanskje mest ambisiøse og luksuriøse sandwich-satsning: The Fox and Loaf – en liten smak på innovasjon, både digitalt og kulinarisk! (Sjekk ut her)

Når: Tirsdag 29. april kl. 08:30-10:00
Hvor: NoA-huset i Nedre Vollgate 11. Hos Unfold i 3. etg.

Velkommen!


Agenda

08:30 | Registrering og servering

09:00 | Velkommen til Unfold og NoA v/ Joachim Levin

09:05 | Bak kulissene: Hvordan identifiserte Nordvik sine strategiske behov og begynte å løse problemer v/ Robert Bue

09:20 | Samtale: Hvordan lykkes med digital produktutvikling? v/ Robert Bue og Max Berg

09:40 | Spørsmål fra salen

09:50 | Tre kjappe tips for å komme i gang med produktutvikling v/ Andreas Ziener

Disse skal snakke

Robert Bue
CTO i Nordvik

Technologist with over 15 years of experience in creating digital services and user experiences.

Max Berg
Produktleder i Unfold

Andreas Ziener
CPO i Unfold

00
dager
00
timer
00
minutter
00
sekunder

Servering fra Oslos nyeste og mest luksuriøse sandwich-satsning, The Fox & Loaf