Velkommen til en digg frokost servert med det beste fra reklame-VM

🔥🔥🔥

29. JUNI 08:00 - 10:00 • Anorak / NoA - Wergelandsveien 15

Venteliste

Dybdestudie: Nøkkelen til lønnsom e-handel med Dr. John Karsberg.

Til tross for rask vekst på grunn av endringer i forbrukeratferd, teknologiutvikling og en global pandemi, er digital handel preget av lav lønnsomhet.

Flere e-handel aktører kjemper en krig på pris og konformitet. Risikoen for å havne bakpå er stor – så hva skal til for å lykkes med å selge på nett?

Dr. John Karsberg er Senior Commerce Strategist i NoA Ignite og sammen med Kirstine Rust, Partner and Strategic Advisor i NoA Consulting, tar de oss gjennom en dybderapport gjennomført i det Svenske markedet. 

Den gir oss innsikt i å forstå kundenes reelle behov når de handler på nett. Rapporten er et resultat av 1500 kundeintervjuer om 42 av de mektigste e-com-aktørene i Sverige, utført av NoA Ignite, NoA Consulting og Norstat.

Foredragsholdere

Program

08:00

Digg frokost serveres🥐


Les mer
08:30

Mine favoritter - hilsen Jens-Petter Aarhus, jurydeltaker og kreatør i Anorak / NoA

Blant noen av de beste reklamekampanjene i verden finnes det også ideer som er vanskelig å kategorisere. Er det en ny tjeneste? Er det en ny dings? Er det reklame eller er det et nytt produkt? Med et blikk på kreativ bruk av teknologi og nye produkter og tjenester som er bakt inn i markedsføringen har Jens-Petter plukket ut noen av sine favoritter.

Les mer
Jens-Petter Aarhus
Kreatør og gründer, Anorak / NoA
09:00

Mine favoritter - hilsen Sollin Sæle, Young lions-deltaker og kreatør i Anorak / NoA

Finner vi noe annet enn kule gimmicks som egentlig ikke bygger merkevaren eller “woke” one-offs i år? Etter en pandemitid med mye kortsiktig tenkning skal Sollin lete etter de nye integrerte, langsiktige, gøye konseptene som det “You’re not you when you’re hungry” var for Snickers og se på hvordan de beste i verden velger å ta dem ut akkurat nå, med et ekstra blikk på FMCG.

Les mer
Sollin Sæle
Kreatør, Anorak / NoA
09:30

Er kreativitet et mål eller et virkemiddel? - med Niklas Olsen, Strategisk Planner i Anorak / NoA

Mange av jobbene som vinner stort i Cannes, vinner også stort når det kommer til effekt og lønnsomhet. Niklas trekker frem noen favoritter fra Cannes, og prater litt om strategisk kreativitet og hva som faktisk virker.

Les mer
Jari Niklas Olsen
Strategisk Planner, Anorak / NoA

Praktisk Info

  • Arrangementet gjennomføres i NoA sitt hovedkontor i Wergelandsveien 15
  • Nærmeste t-bane / buss plassen : Nationaltheatret (600m) 
  • Frokost serveres fra kl 08:00 og foredraget begynnes kl 09:00 presis


Venteliste