B2B-markedsføring som virkelig setter spor
– lær hemmelighetene fra tre av Norges mest innflytelsesrike markedsførere.

Hvordan bygger du en merkevare som ikke bare vokser, men som faktisk endrer spillereglene i B2B-markedet? På dette frokostseminaret møter du tre av Norges mest erfarne markedsførere til en åpen samtale om hvordan de leder organisasjoner gjennom endring, skaper vekst – og tar rollen som markedsdirektør til et helt nytt nivå.



I en tid der konkurransen skjerpes og marginene presses, er det ikke lenger nok å levere på KPI-ene. Vinnerne i 2025 blir de som evner å prioritere kompromissløst, bruke ressursene smartest, og få hele organisasjonen med seg på reisen. Men hva betyr dette i praksis? Og hva skiller egentlig B2B og B2C når det gjelder forutsetningene for å lykkes?



Gjennom forskningsbaserte verktøy og erfaring fra noen av Nordens mest krevende vekstprosjekter har NoA Consulting hjulpet både nordiske og globale selskaper med å vokse gjennom lønnsom posisjonering og gi B2B-markedsdirektører uvanlig sterk påvirkningskraft.

Til dette frokostseminaret har vi samlet tre markante B2B-profiler som har lykkes med nettopp dette, og som vet hvordan man skaper reell verdi i skjæringspunktet mellom forretning, markedsføring og ambisjon - også kalt “the value zone”.

På seminaret fokuserer vi på:


  • Hva som faktisk avgjør om merkevarebygging i B2B blir en suksess eller ender som en kostbar blindvei.
  • Hvor B2B-markedsføring virkelig skiller seg fra – og hvor det ligner mer enn du tror – på B2C-markedsføring.

  • Hvordan de evner å få både toppledelsen og resten av organisasjonen engasjerte i prosessen mot en reposisjonering.

      Dette blir en samtale fylt av ærlige historier, konkrete råd og strategiske perspektiver du kan ta med deg rett tilbake til egen hverdag.

      Dato: Onsdag 10. september
      Når: 
      Frokost fra kl. 08:00, seminar kl. 8:30 - 09:30
      Hvor: NoA huset, Nedre Vollgate 11

      Velkommen til frokostseminar hos NoA! 
      NB! Begrenset med plasser.

      Gjester

      Ole Rølvaag
      CEO, Eika Økonomi and Group Head of Innovation, Eika

      Les mer

      Elisabeth Jakobsen
      Head of Marketing & eCommerce, Lyreco Norge

      Les mer

      Hanne Hollstedt
      Director of Group Branding & Marketing, Visma

      Les mer

      Fredrik Erlandsson
      Strategic Advisor, NoA Consulting, Sverige

      Les mer

      Mikael Grenros
      Strategic Advisor, NoA Consulting, Sverige

      Les mer

      Program

      08:00

      Frokost

      08:30

      Mikael og Fredrik fra NoA Consulting Sverige, innleder kort om NoA Consulting og dagens program

      08:40

      Paneldiskusjon

      – lær hemmelighetene fra tre av Norges mest innflytelsesrike markedsførere, Ole (Eika), Elisabeth (Lyreco) og Hanne (Visma).

      Les mer
      09:25

      Mikael og Fredrik avrunder frokostseminaret