Tallene er tydelige: Kreativ kommunikasjon gir resultater, og effekten er målbar. Men hva hindrer oss i å utnytte dette fullt ut hver gang? Hva skal til for å lykkes, og hvilke fallgruver bør vi unngå? Dette er spørsmålene vi stiller i denne utgaven av NoA BrainFood.
Med oss har vi Niklas Bondesson, førsteamanuensis i markedsføring ved Stockholms universitet og strategisk rådgiver hos NoA Consulting. Han vil dele innsikt fra NoA Consultings rapport for Sveriges Annonsører, “Kommunikasjon som gir effekt”, som han selv har vært med på å utforme.
I tillegg kommer Aina Lemoen Lunde (tidligere Executive VP Marketing Director, DNB) og Julie Undlien Wisth (Marketingdirektør, Orkla Confectionery & Snacks Norge). De blir med Niklas Bondesson i en samtale om funnene i rapporten og vil diskutere utfordringene som både byråer og annonsører møter i dagens marked. Samtalen ledes av Nicklas Bohman (Head of Strategy, Anorak).