Tallene er tydelige: Kreativ kommunikasjon gir resultater, og effekten er målbar. Men hva hindrer oss i å utnytte dette fullt ut hver gang? Hva skal til for å lykkes, og hvilke fallgruver bør vi unngå? Dette er spørsmålene vi stiller i denne utgaven av NoA BrainFood.

Med oss har vi Niklas Bondesson, førsteamanuensis i markedsføring ved Stockholms universitet og strategisk rådgiver hos NoA Consulting. Han vil dele innsikt fra NoA Consultings rapport for Sveriges Annonsører, “Kommunikasjon som gir effekt”, som han selv har vært med på å utforme.

I tillegg kommer Aina Lemoen Lunde (tidligere Executive VP Marketing Director, DNB) og Julie Undlien Wisth (Marketingdirektør, Orkla Confectionery & Snacks Norge). De blir med Niklas Bondesson i en samtale om funnene i rapporten og vil diskutere utfordringene som både byråer og annonsører møter i dagens marked. Samtalen ledes av Nicklas Bohman (Head of Strategy, Anorak).

Meld deg på

Program

08:00

Frokost

Lett servering

Les mer
08:30

Kommunikasjon som gir effekt

Niklas Bondesson, førsteamanuensis i markedsføring ved Stockholms universitet og strategisk rådgiver hos NoA Consulting, presenterer rapporten utført for Sveriges Annonsører – “Kommunikasjon som gir effekt”.

Les mer
09:00

Panelsamtale

Vi snakker om funnene i rapporten og diskuterer utfordringene som både byråer og annonsører møter i dagens marked. I panelet sitter Aina Lemoen Lunde (tidligere Executive VP Marketing Director, DNB Marketing Director, DNB), Julie Undlien Wisth (Marketingdirektør, Orkla Confectionery & Snacks Norge) og Niklas Bondesson (Strategic Advisor, NoA Consulting). Det hele ledes av Nicklas Bohman (Head of Strategy, Anorak).

Les mer

Gjester

Niklas Bondesson
Strategic Advisor, NoA Consulting

Les mer

Aina Lemoen Lunde
Tidligere Executive VP Marketing Director, DNB

Les mer

Julie Undlien Wisth
Marketingdirektør, Orkla Confectionery & Snacks Norge

Les mer

Nicklas Bohman
Head of Strategy, Anorak NoA

Les mer