I denne utgaven av NoA BrainFood skal vi ruste deg for møtet med ledergruppa. Alle vet at en sterk merkevare er viktig, men hva sier egentlig forskningen? Vi ser nærmere på hvorfor investeringer i kommunikasjon og reklame er essensielle for å nå forretningsmål – og hvorfor de ikke bør betraktes som bare en kostnad, men som en strategisk investering som driver vekst og lønnsomhet.

Niklas Bondesson, Ph.D. ved Stockholm University og partner i NoA, deler innsikter fra forskningen og presenterer en praktisk sjekkliste for hvordan du som CMO effektivt kan argumentere for kommunikasjonens verdi i dialog med din CEO eller CFO.

I tillegg får vi besøk av Aina Lemoen Lunde (påtroppende leder av Anfo, nå CEO i Feddie Ocean Distillery, tidligere CMO i DNB), Bård Skjørtorp (konserndirektør for kommunikasjon, marked og merkevare i SpareBank 1 Østlandet) og Kine Bergseth (Chief Marketing and Customer Officer i Spenn). Sammen med Niklas vil de snakke om utfordringene som CMO-er, CEO-er og CFO-er står i når det skal investeres i marketing.

Dato: onsdag 15. oktober 
Når:
frokost fra kl. 08:00, seminar kl. 8:30 - 09:30
Hvor: NoA huset, Nedre Vollgate 11

Velkommen til frokostseminar hos NoA! 
NB! Begrenset med plasser.

Meld deg på

Gjester

Niklas Bondesson
Ph.D. ved Stockholm University og partner i NoA

Les mer

Aina Lemoen Lunde
Påtroppende leder av Anfo, nå CEO i Feddie (tidligere CMO i DNB)

Les mer

Bård Skjørtorp
Konserndirektør for kommunikasjon, marked og merkevare i SpareBank 1 Østlandet

Les mer

Kine Bergseth
Chief Marketing and Customer Officer i Spenn

Les mer