Velkommen til det helt nye NoA-huset, og en prat om følelser og det økonomiske potensialet som ligger i langsiktig emosjonell kommunikasjon.

16. januar fra kl. 08:00 - 09:45  • Nedre Vollgate 11
NB. Få plasser!

All forskning peker i samme retning: Følelser spiller en avgjørende rolle i merkevarekommunikasjon og forbrukerinteraksjon. Hvorfor fortsetter vi da med rasjonell og kortsiktig kommunikasjon, til tross for det økonomiske potensialet som ligger i en langsiktig emosjonell tilnærming?

Denne vil du ikke gå glipp av!

Venteliste

Program

08:00

Servering av enkel frokost

08:30

Nothing more than feelings

I dette foredraget skal Nicklas Bohman vise hvordan en blanding av magefølelse og solide fakta faktisk kan booste merkevaren din og bidra til vekst.

Read more
Nicklas Bohman
Head of Strategy, Anorak/NoA, Norway
09:00

Panelsamtale

Vi fortsetter samtalen om kraften i følelser og fakta i markedsføring og merkevarebygging, ledet av Nicklas Bohman.

Read more
Lars Istre
Head of brand & marketing Vipps MobilePay
Gjermund Stenberg Eriksen
Manusforfatter
Hilde Mobekk
Ph.d. i atferdsanalyse
Nicklas Bohman
Head of Strategy, Anorak/NoA, Norway

Praktisk info

  • Arrangementet er hos NoA i Nedre Vollgate 11
  • Nærmeste kollektivholdeplass: Wessels plass (60m) og Stortinget t-bane (600m) 
  • Frokost serveres fra kl 08:00 og foredraget begynner kl 08:30 presis


Venteliste