Vol 2.0
NoA BrainFood – Space Edition
16. januar fra kl. 08:00 - 09:45 • Nedre Vollgate 11
All forskning peker i samme retning: Følelser spiller en avgjørende rolle i merkevarekommunikasjon og forbrukerinteraksjon. Hvorfor fortsetter vi da med rasjonell og kortsiktig kommunikasjon, til tross for det økonomiske potensialet som ligger i en langsiktig emosjonell tilnærming?
Denne vil du ikke gå glipp av!
Program
Nothing more than feelings
I dette foredraget skal Nicklas Bohman vise hvordan en blanding av magefølelse og solide fakta faktisk kan booste merkevaren din og bidra til vekst.
Panelsamtale
Vi fortsetter samtalen om kraften i følelser og fakta i markedsføring og merkevarebygging, ledet av Nicklas Bohman.
Praktisk info
- Arrangementet er hos NoA i Nedre Vollgate 11
- Nærmeste kollektivholdeplass: Wessels plass (60m) og Stortinget t-bane (600m)
- Frokost serveres fra kl 08:00 og foredraget begynner kl 08:30 presis